JAK NAKOUPIT ZBOŽÍ OD DEDRY?

 

1. Prostřednictvím prodejce

Můžete kontaktovat nejbližšího prodejce. Rádi Vám půjčíme aktuální katalog. Samozřejmě pomůžeme s výběrem vhodných výrobků. Katalog je možné si prohlédnout online. Stačí kliknout na obrázek katalogu na pravé straně webu. Pokud se nenalézá ve vašem okolí žádný z našich prodejců, případně si nevíte s něčím rady, nebojte se nás kontaktovat:

Email: info@dedra-prodej.cz

2. Prostřednictvím eshopu

Zboží je možné si prohlédnout a objednat prostřednictvím eshopu. Nezapomeňte však do objednávky vložit jméno a číslo koordinátora uvedené v pravé horní části webu. Pokud jméno a číslo nevložíte, ztrácíte nárok na slevy až 23 % a dárky k objednávce a další námi nabízené výhody. V případě nejasností s objednávkou přes eshop se na nás také můžete obrátit, rádi pomůžeme. Web eshopu: www.dedra.cz

Poštovné

Zboží je zasíláno přes zásilkovou službu PPL/DPD na dobírku, za níž zaplatíte 79 Kč (2,99 EUR pro Slovensko). Při objednávce nad 999 Kč (39,99 EUR) v katalogových cenách je však poštovné zcela ZDARMA! Více v sekci Časté dotazy.

100% záruka spokojenosti + reklamace

V rámci 100% záruky spokojenosti máte možnost zboží do 30 dnů od vystavení faktury vrátit. Výrobky musí obsahovat alespoň 80% původního obsahu. Zboží s kódem „DA“ musí být v originálním obalu a nepoužito.

Pokud se náhodou stane, že je balík zjevně poškozen, můžete jej před řidičem zásilkové služby otevřít a sepsat společně zápis o škodě (soupis všech poškozených výrobků, které si řidič ponechá). Nepoškozené výrobky převezmete. Můžete také případně po sepsání o škodě odmítnout celý balík. Když zjistíte poškození balíku až po jeho otevření, stačí kontaktovat přepravní společnost PPL na čísle 844 775 775 nebo pro Slovensko DPD na čísle 18 373. Více info v Jednoduchých obchodních podmínkách – JOP.